Žaidimo metu Jūs ir Jūsų komanda būsite užrakinti kambaryje, pilname užuominų ir užduočių. Įsivaizduokite kambarį, kaip vieną didžiulį galvosūkį, sudarytą iš daugybės mažesnių. Norėdama ištrūkti iš kambario per nustatytą 60 minučių laiką, jūsų komanda turi įveikti visas užduotis ir išspręsti visus galvosūkius.

ĮMONĖMS

Mesk iššūkį savo kolegoms, taip atskleisdamas jų asmeninius bei komandinio darbo įgūdžius. Šis unikalus žaidimas plėtos Jūsų kolegų bendravimą bei ryžtą atlikti uždavinius.

ŠEIMOMS IR DRAUGAMS

Pabėgimo kambarys - skirtas turiningai praleistą laisvalaikį su šeimos narias ar draugais, pasisemti neišdildomų įspūdžių. Viskas, ko Jums reikia, tai suburti komandą ir skirti 60 minučių savo laiko.

TURISTAMS

Jei atsibodo sėdėti kavinėse, ir galvojate, kaip kitaip galėtumėte pabėgti nuo šalčio ir drėgmės, užduočių kambariai – puikus būdas tai padaryti! Pakvieskite savo komandą ir gerai praleiskite laiką pas mus.

KAMBARIAI

,,Harry Potter” yra klasikinis pabėgimo kambarys. Iš pirmo žvilgsnio jis - paprasta Hogvardso svetainė. Norint iš jos išeiti, reikia įveikti visus užraktus, aplink išslapstyta daugiau užuominų, tik reikia jas atrasti ir suprasti, kaip tos užuominos ,,atrakina duris ir dureles”.

Tu patekai į Hario Poterio kambarį, paspęstą lordui Voldemortui sučiupti ir įkalinti. Anksčiau šis kambarys buvo Hario ir jo draugų slaptavietė, tačiau Voldemortui sužinojus, kur jie slepiasi, Haris paspendė jam spąstus ir pats išvyko ruoštis kovai. Voldemortas atvyksta čia po valandos, kambaryje Haris paliko tik vieną būdą ištrūkti, kurį tu ir tavo komanda turite išsiaiškinti.


KAMBARYS HARRY POTTER



2-6 ŽMONIŲ KOMANDA

DALYVIŲ AMŽIUS 12+ METŲ

PABĖGIMO LAIKAS - 60 MIN.

KAINA 25



Vieta - Festivalio g. 7, Visaginas

(Technologijos ir verslo profesinio mokymo centras)

MŪSŲ GALERIJA

Kambarys „Radiacija“ skirtas tiems, kas nebijo aštrių pojūčių apleistame pastate. Nervus kutenanti atmosfera mėgstantiems neįprastus ir įdomius nuotykius. Pabandyk išspręsti sudėtingas ir painias užduotis ir paspruk nuo radiacijos pavojaus.

Jūs atsidursite paslaptingoje buvusios Ignalinos atominės elektrinės reaktoriaus cecho laboratorijoje, kurioje įvyko sisteminė klaida. Kartu su komanda jūs būsite įtraukti į pasaulio ir Lietuvos gelbėtojų būrį, patekusį į apleistą atominę elektrinę. Jūs turite 60 minučių rasti visus atsakymus ir pabėgti iš laboratorijos!



KAMBARYS RADIACIJA


4-6 ŽMONIŲ KOMANDA

DALYVIŲ AMŽIUS 16+ METŲ

PABĖGIMO LAIKAS - 60MIN.

KAINA 25



Vieta - Festivalio g. 7, Visaginas

(Technologijos ir verslo profesinio mokymo centras)

REZERVACIJA



KAINA GRUPEI - 25

KONTAKTAI:

Mus rasite: Festivalio g.7, Visaginas (Technologijos ir verslo profesinio mokymo centras)

Tel.: +370 693 24 870

El.paštas: jumanji.escaperoom@gmail.com

Darbo laikas:

I-V 12:00-21:00
VI-VII 10:00-21:00

KAIP ATLIEKAMA REZERVACIJA?

Šiuo metu elektroninė rezervacijos sistema tobulinama, todėl rezervuoti laiką galite el. paštu arba telefonu.

AR PRIIMATE KOMANDAS, IŠ ANKSTO NEUŽSIREZERVAVUSIAS LAIKO?

Taip, priimame, tačiau negarantuojame, kad turėsime galimybę Jus priimti. Tačiau patariame rezervuoti laiką.

AR GALIMA PAKEISTI REZERVACIJOS LAIKĄ?

Taip, galima, tačiau iki žaidimo turi būti likę bent dvi dienos. Rezervacijos laiką galite pakeisti paskambinę nurodytais telefonais.

KIEK ŽMONIŲ GALI "BĖGTI" IŠ VIENO KAMBARIO?

Žaisti galima ir dviese, tačiau kambariai buvo projektuojami didesnėms grupėms, todėl, jeigu norinte patirti daugiau įspūdžių, rekomenduojame žaisti didesne komanda.

Kas bus, jeigu vieną iš komandos narių ištiks panikos priepuolis, ar jis kokiu nors būdu susižalos?

Garantuojant saugumą, kiekvienas žaidimas yra stebimas filmavimo kamerų, todėl pavojus žaidėjui yra ne ką didesnis, nei vaikščiojant gatvėje. Mūsų kambariai nėra siaubo kambariai, todėl panikos priepuoliai yra labai mažai tikėtini, tačiau įvykus tokiam atvejui, durys būtų atrakinamos ir, esant būtinybei, kviečiama greitoji pagalba.

Kas įvyksta, jeigu nespėji išeiti iš kambario laiku?

Sėkmingo pabėgimo procentas gali svyruoti nuo 15% iki 80%. Nespėjus ištrūkti laiku, geroji organizatorių praktika yra leisti žaidėjams baigti žaidimą iki galo, tačiau suteikiant daugiau užuominų ir pagalbos. Kita dalis organizatorių atidarys Jums duris ir paprašys palikti žaidimo patalpas. Rekomenduojame dėl šių taisyklių pasidomėti iš anksto.

Ar galime atsivesti mažamečius vaikus?

Ne, į kambarį įleidžiami tik numatyto taisyklėse amžiaus sulaukę dalyviai. Mes rekomenduojame, esant galimybei, vaikus palikti pasaugoti artimiesiems. Tai yra valanda, kurioje Jūsų komandai reikės visos įmanomos pagalbos, o vaikai gali trukdyti susikoncentruoti į žaidimą.

Kas sukūrė šiuos pabėgimo kambarius?

Pamišę ir motyvuoti mokiniai iš Visagino technologijos ir verslo profesinio mokymo centro kartu su savo mokytojais kuratoriais. Geram pabėgimo kambariui sukurti reikia didelės komandos žmonių: scenaristų, scenografų, elektronikos specialistų, baldžių, dailininkų, kompozitorių, dizainerių. Tai yra ilgas ir kruopštus darbas, kurio rezultatas yra unikali ir mistiška erdvė, kurioje visi daiktai yra vieno milžiniško galvosūkio dalis.